REGULAMIN
I. INFORMACJE OGÓLNE
- Nazwa obiektu: FolkVibe, ul. Grapa 1H, 34-405 Białka Tatrzańska.
- Właściciel obiektu: JTH TRANSPORT JANINA HYRCZYK, NIP:
7352016541 - Dane kontaktowe:
– Telefon: 786 854 905, 508 095 498
– E-mail: biuro@folkvibe.pl - Godziny otwarcia: Obiekt jest otwarty przez całą dobę, jednak obsługa administracyjna dostępna jest w godzinach !8:00 – 19:00!
- Czas zameldowania: Goście mogą się meldować od godziny 16:00.
- Czas wymeldowania: Goście są zobowiązani do wymeldowania się do godziny 11:00. Przekroczenie czasu wymeldowania może skutkować dodatkowymi opłatami.
- Zameldowanie:
– Kody do zamków zostaną przesłane drogą elektroniczną (SMS lub e-mail) w dniu
przyjazdu.
– Kody są jednorazowe i ważne tylko w trakcie pobytu. W przypadku utraty kodu prosimy
o natychmiastowy kontakt z administracją.
II. POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Doba hotelowa zaczyna się o godz. 16:00 i kończy o godz. 11:00 ostatniego dnia pobytu.
- Płatność za pobyt jest bezzwrotna w przypadku skrócenia pobytu. Opłata miejscowa jest wliczona w
cenę pokoju. - W obiekcie obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt, chyba że wcześniej uzgodniono to z administracją. Obiekt akceptuje zwierzęta za dodatkową opłatą. W przypadku wyrażenia zgody, prosimy o przestrzeganie zasad dotyczących ich opieki i zachowania.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia jakichkolwiek wyrobów tytoniowych. W przypadku stwierdzenia palenia w domku, goście będą musieli zapłacić karę w wysokości 500 zł.
- Cisza nocna obowiązuje od godz. 22:00 do godz. 6:00.
- Goście zobowiązani są do przestrzegania zasad BHP i PPOŻ.
- Obiekt jest obiektem monitorowanym.
- Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za przejściowe niedogodności występujące u niezależnych dostawców spowodowane np. czasowym brakiem prądu, wody lub Internetu.
III. ODPOWIEDZIALNOŚĆ GOŚCI
- Goście ponoszą odpowiedzialność za wszelkie szkody wyrządzone w pokojach, w tym zniszczenie lub
uszkodzenie elementów wyposażenia. - W przypadku powstania szkody podczas pobytu, Gość jest zobowiązany do pokrycia kosztów jej naprawy. Za szkody wyrządzone przez dzieci odpowiadają rodzice.
- Gość powinien niezwłocznie powiadomić właścicieli o wystąpieniu szkody bądź jej stwierdzeniu.
- Klient może korzystać z obiektu wyłącznie w celach mieszkaniowych i nie może go oddać w dalszy podnajem bez zgody Wynajmującego.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia pojazdu należącego do Gościa oraz za rzeczy wartościowe pozostawione w pokojach.
- Goście ponoszą odpowiedzialność majątkową w razie powstania jakichkolwiek szkód, choćby szkoda powstała z winy nieumyślnej.
- Każdorazowo Gość opuszczający domek, ze względów bezpieczeństwa, powinien upewnić się o zakręconych kranach i zamkniętych oknach .
- Każdorazowo opuszczając domek, Najemca powinien sprawdzić zamkniecie drzwi. Za rzeczy pozostawione w domku Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności.
- Parkowanie samochodów jest możliwe tylko w wyznaczonym do tego celu miejscu wskazanym przez administratora obiektu. Parking jest parkingiem monitorowanym. Wynajmujący nie ponosi odpowiedzialności za kradzież lub zniszczenie pojazdów mechanicznych lub innych należących do Najemcy.
IV. ZAKWATEROWANIE I REZERWACJA
- Goście są zobowiązani do zapoznania się z regulaminem wynajmu.
- Akceptacja oferty i rezerwacja są równoznaczne z przystaniem na warunki wynajmu.
- Po zaksięgowaniu przelewu zadatku lub przesłaniu potwierdzenia, do osoby rezerwującej wysyłany jest drogą elektroniczną (e-mail lub SMS) z potwierdzeniem rezerwacji oraz wskazówkami dojazdu i zameldowania.
- W przypadku anulacji rezerwacji przez klienta, wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
- W przypadku nieprzybycia w wyznaczonym terminie, rezerwacja zostaje automatycznie anulowana o godz. 11:00 dnia następnego, a wpłacona kwota nie podlega zwrotowi.
- Zmiana terminu lub długości pobytu: w przypadku skrócenia okresu pobytu przez Gości, kwota za niewykorzystany okres nie jest zwracana. Istnieje możliwość przedłużenia pobytu wyłącznie w przypadku braku wcześniejszych rezerwacji domku przez innych Gości i za opłatą.
- W przypadku przekroczenia deklarowanej liczby osób korzystających z Domku (bez zgody i wiedzy Wynajmującego), zastrzega się prawo do natychmiastowego zerwania umowy z wszystkimi konsekwencjami bez konieczności zwrotu wniesionej wcześniej opłaty.
- Pobyt osób niepełnoletnich w ośrodku możliwy jest tylko pod opieką osoby pełnoletniej. Zameldowania osób niepełnoletnich dokonują osoby pełnoletnie sprawujące nad nimi opiekę.
V. KAUCJA
- Na zabezpieczenia szkód materialnych wyrządzonych przez najemcę oraz osoby zamieszkujące w domku wraz z najemcą najemca wnosi po dokonaniu rezerwacji zwrotną kaucję w wysokości 500,00 zł za domek.
- Kaucja jest zwracana jeżeli nie stwierdzi się uszkodzeń lub zniszczeń w dniu wyjazdu po sprawdzeniu domku. Jeśli kaucja nie rekompensuje powstałej szkody, Najemca zobowiązuje się do jej pokrycia w pełnym wymiarze kosztów.
- Kaucja, jest zwracana najemcy do 5 dni od dnia wyjazdu.
VI. UŻYTKOWANIE OBIEKTU
- Najemca ponosi pełną odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia i zniszczenia przedmiotów wyposażenia oraz urządzeń technicznych Domku, niezależnie od winy.
- Korzystający z obiektu zobowiązani są do przestrzegania zasad bezpieczeństwa przeciwpożarowego. W domku znajdują się gaśnice, których należy używać w przypadku pożaru.
- W obiekcie zabrania się używania otwartego ognia oraz przyrządów nie będących wyposażeniem domku, mogących wytworzyć zagrożenie pożarowe.
- Najemca nie ma prawa dokonywać jakichkolwiek napraw lub zmian w Domku bez wcześniejszej zgody Wynajmującego.
- Goście są zobowiązani używać obuwia zmiennego wewnątrz Domku, aby nie uszkodzić podłóg.
- W przypadku wystąpienia usterek technicznych, Najemca zobowiązany jest niezwłocznie zgłosić je Wynajmującemu.
- W domku, w widocznym miejscu znajdują się gaśnice, których należy użyć w przypadku pojawienia się ognia oraz niezwłoczne o tym zdarzeniu poinformować Wynajmującego.
Za nieuzasadnione użycie gaśnicy, Najemca zostanie obciążony kwotą 150 zł oraz kwotą 200 zł za posprzątanie domku. - W wyposażeniu domków znajduje się bielizna pościelowa i ręczniki, w takiej ilości, na jaką opiewa rezerwacja. Z uwagi na zachowanie odpowiednich warunków higienicznych, obowiązuje zakaz używania niepowleczonej pościeli, oraz wynoszenia ręczników poza kompleks i wykorzystania ich w innych celach niż są do tego przeznaczone.
- Śmieci i inne odpady należy segregować i składować w pojemnikach znajdujących się na zewnątrz domku. W wypadku niestosowania się do segregacji śmieci Wynajmujący ma prawo zastosować karę pieniężną w wysokości 200 zł
- Przed opuszczeniem domku najemca zobowiązany jest posprzątać najmowany domek i teren wokół domku oraz wynieść nieczystości do pojemników na śmieci.
VII. WYPOWIEDZENIE UMOWY
- W przypadku, gdy Gość w sposób znaczący narusza spokój i/lub dobra sąsiadów oraz nie przestrzega powszechnie stosowanych norm współżycia między ludźmi, obiekt zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia pobytu bez zwrotu pieniędzy za niewykorzystany okres.
- Gospodarz ma prawo wejść do domku bez zgody Gości w przypadkach losowych, takich jak awaria, w celu usunięcia problemu lub minimalizacji szkód.
VIII. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy o usługach turystycznych.
- Każdy Gość ma obowiązek zapoznać się z regulaminem. Nieznajomość regulaminu nie zwalnia z przestrzegania zasad w nim zawartych.
- Zmiany regulaminu: Obiekt zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w regulaminie w dowolnym momencie. O wszelkich zmianach goście będą informowani.
IX. POLITYKA PRYWATNOŚCI:
- Gość wyraża zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych zgodnie z aktualną ustawą o ochronie danych osobowych.
Regulamin korzystania z placu zabaw
- Plac zabaw przeznaczony jest dla dzieci w wieku do 14 lat.
- Opiekun dziecka korzystającego z placu zabaw ma obowiązek zapoznania się z jego regulaminem oraz przekazanie zasad bezpieczeństwa dziecku.
- Opiekunowie są zobowiązani do bezwzględnego nadzorowania dzieci podczas korzystania z placu zabaw.
- Na plac zabaw nie wolno wprowadzać zwierząt.
- Na placu zabaw nie wolno śmiecić.
- Zabrania się dewastowania urządzeń zabawowych.
- Korzystanie ze wszystkich urządzeń placu zabaw musi odbywać się zgodnie z ich przeznaczeniem i funkcją.
- Rodzice/opiekunowie dzieci winni pamiętać o odpowiedzialności prawnej za ewentualne szkody wyrządzone przez dzieci na osobach lub mieniu. Należy natychmiast zgłaszać personelowi ośrodka zauważone usterki, uszkodzenia lub nieprawidłowości w funkcjonowaniu poszczególnych urządzeń.
- Korzystanie z poszczególnych urządzeń zabawowych winno być dostosowane do rozwoju dziecka. Oceny winien dokonać rodzic/opiekun dziecka.
- Zabrania się powodowania sytuacji zagrażających własnemu bezpieczeństwu, bezpieczeństwu innych osób korzystających z placu zabaw lub mogących spowodować nieszczęśliwy wypadek, a w szczególności:
- siadanie we dwoje i więcej osób na pojedynczych siedziskach
huśtawek; - huśtanie się na stojąco;
- poruszanie się po placu zabaw rowerem, hulajnogą, na rolkach
lub wrotkach; - korzystanie z placu zabaw przez osoby powyżej 14 roku życia;
- grania w gry zespołowe.
- siadanie we dwoje i więcej osób na pojedynczych siedziskach
- Nie wolno niszczyć roślinności, drzew, krzewów i kwiatów.
- Na plac zabaw zabrania się wstępu osobom, których stan wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających.
- Na placu zabaw obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu.
- Nadzór nad przestrzeganiem niniejszego regulaminu pełnią opiekunowie dzieci.
- Wszystkie osoby znajdujące się na terenie Ośrodka są zobowiązane bezwzględnie stosować się do zasad niniejszego regulaminu.
- W razie wypadku spowodowanego nieprzestrzeganiem niniejszego regulaminu wszelką odpowiedzialność ponosi opiekun dziecka.
- Pracownicy Obiektu mają prawo wyprosić z terenu Obiektu osoby naruszające porządek publiczny lub przepisy niniejszego regulaminu.
Życzymy miłego wypoczynku i zapraszamy ponownie!